Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

μουτσινας χαλκιδα

κεντρο εξωσωματικης ακεσω
σ αγαπω μ αγαπας best of

Το υδροδοτικό ζήτημα απασχολούσε για πολλά χρόνια την πόλη των Αθηνών και αντιμετωπίζονταν προσωρινά με την κατασκευή μικρών υδραγωγείων. Προκειμένου όμως, να επιλυθεί το πρόβλημα της λειψυδρίας ήταν σημαντικό να πραγματοποιηθούν μία σειρά έργων για την κατασκευή ενός σύγχρονου δικτύου ύδρευσης μεταξύ 1925 και 1931.


κινηματογραφος μελινα μερκουρη προγραμμα 2015

Η αρχή έγινε με την κατασκευή του φράγματος του Μαραθώνα το 1925 και την κατασκευή της σήραγγας Μπογιατίου το 1926, από την Αμερικανική Εταιρία ULEN σε συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο και την Τράπεζα Αθηνών. Τα δύο έργα αυτά, μαζί με την κατασκευή των διυλιστηρίων νερού στο Γαλάτσι συνέβαλαν ως επί το πλείστον στην κάλυψη των υδρευτικών αναγκών της πρωτεύουσας.


2 copy


Καθώς όμως οι ανάγκες αυτές αυξάνονταν όσο αυξανόταν και ο πληθυσμός της Αθήνας, πραγματοποιήθηκαν και άλλα σημαντικά έργα.


Ένα από τα μεγαλύτερα, το οποίο εντυπωσιάζει ακόμη και σήμερα είναι το έργο του ποταμού Μόρνου το 1981. «Το φράγμα που βρίσκεται επί του ποταμού Μόρνου, είναι το ψηλότερο χωμάτινο φράγμα της Ευρώπης, ύψους 126 μέτρων. Το νερό φτάνει στην Αθήνα διαμέσου του υδραγωγείου του Μόρνου, του δεύτερου μεγαλύτερου υδραγωγείου στην Ευρώπη», όπως μαθαίνουμε από το Ιστορικό Αρχείο της ΕΥΔΑΠ το οποίο συγκεντρώνει και διατηρεί ιστορικά τεκμήρια από οπτικοακουστικό και έγχαρτο υλικό και αφορούν στην κατασκευή των πρώτων σύγχρονων έργων, με σκοπό τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς.



επτα επι θηβας βιβλιο
ειδικοί συνεργάτες δημάρχων καλλικράτης
προβατο μελισσια
πανεπιστήμιο λευκωσίασ νοσηλευτική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου